Wednesday, July 25, 2012

mangga

Alhamdulillah tahun ni pokok mangga yang babah tanam tu lebat... kat pokok tu sampai 25 biji je boleh bilang, lepas tu tak larat bilang dah...
 


masa tengah berbuah ni, bunga pon kluar lagi... macam nak kena panggil lori la isi mangga ni semua...


tahun ni dah 3 kali berbuah... tahun pertama macam 6-7 biji je yg boleh makan... tahun kedua macam 20 biji...


 tahun ni sebakul boleh le kot... bakul yang depa pakai kat pasar borong tu... heheh...


yang warna kuning tu madam fara la punye, yang lain2 tu bagi orang le... kat pokok banyak lagi untuk untuk orang dan juga tupai...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home