Friday, July 03, 2009

BIO-AURA TANJOUBI-HI

Assalamualikum wbt,

Kalaulah saya salah seorang usahawan berjaya bio-aura, mana mungkin saya ketinggalan membuat iklan di kaca televisyen nasional kita :D

Inilah dialog untuk iklan TV saya...

~Iklan 30 saat bermula~

"Terima kasih bio-aura, engkaulah yang memberi rezeki kepadaku"

"hik hik hik"
.
.
.
"Saya juga seorang yang berasal dari kampung... Bangi"
.
.
.
"Dulu sebelum bio-aura saya hanya beristeri seorang"

Bilik Pengantin di Kepong, 2001 [1]
.
.
.
"Setelah setahun mengusahakan bio-aura, saya sudah mampu berkahwin dengan dia"
Rozita Che Wan [2]

"tanpa bio-aura mana mungkin..."
.
.
.
"bio-auralah yang menyebabkan saya bernikah dengan dia pula..."
Salma Hayek [3]

"tak mungkin saya jumpa dia di Bangi tanpa mengusahakan bio-aura"
.
.
.
"dan baru-baru ini dia pula tergila-gilakan saya... "Jessica Alba[4]
.
begitulah jodoh saya dengan dia... tak lupa, dengan bantuan bio-aura juga..."
.
.
.
.
.
"Dengan bio-aura saya juga mampu menggaji dia untuk menjaga isteri-isteri bio-aura saya... "
.
.
.
.
.
orang gaji mahal dan kelakar tak ingat [5]

"Isteri pertama mana mungkin saya bagi rapat dengan orang macam orang gaji saya ni..."
"Takut dia lari..."
.
.
.
"Terima kasih bio-aura, siapalah aku tanpa mu"

"Bio-Aura, anda bila pula?"
.
.
.
"Bila pula apa? Bila apa buat iklan le heheh"

~Iklan 30 saat Tamat~

Senget betul ayat2 iklan bio-aura ni heheh...

Begitulah iklan yang saya fikirkan saya nak buat kalau-kalaulah saya ni seorang pengusaha bio-aura yang berjaya... Heheheh... Saja melawak sikit :)

Kepada anda-anda yang mengusahakan bio-aura, saya dengan ikhlasnya mengucapkan selamat berjaya :D

Penulisan hamamatsu-now kali ini hamba khaskan
untuk si-pembawa kebahagian dalam hidup hamba, adinda tercinta hamba, Puan Fara Aziz yang pada hari Jumaat yang mulia ini menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-34... Alhamdulillah...

references:
[1] http://izhals.fotopages.com/?&page=1

[2] http://www.bharian.com.my/sisipan/bintangpopular/Sunday/ApaCeritanya/20090111123814/Article/index_html

[3] http://www.wallpapergate.com/data/media/154/Salma_Hayek_009.jpg

[4] http://www.topnews.in/light/jessica-alba-%2526quot%3B-eye%2526quot%3B-los-angeles-premiere-26412

[5] http://images.google.com.my/imgres?imgurl=http://www.weirdthings.org.uk/wp-content/uploads/2008/03/real-ugly-face.jpg&imgrefurl=http://www.weirdthings.org.uk/the-worlds-ugliest-face-that-will-scare-you-please-kiss-me/&usg=__nKeIIZnJ1AztYp72nGUB9Uu0Z7s=&h=407&w=500&sz=44&hl=en&start=1&um=1&tbnid=rcngj-r_jaMrGM:&tbnh=106&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dreal-ugly-face.jpg%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DG%26um%3D1

8 Comments:

Blogger Temuk said...

Cuma nak betulkan. Rezeki tetap dari Allah. Bukan dari bio-aura atau apa saja.

11:04 PM  
Blogger Izhal said...

Temuk,
Ya betul tu tuan... itu yang saya juga perasan tentang iklan2 bio-aura di kaca tv kita. ayat2nya senget sekali dan boleh jatuh syirik... "point" inilah yang ingin saya ketengahkan dalam entry kali ini dan saya suka tuan boleh nampak kesengetan ini... Alhamdulillah...

2:46 AM  
Blogger KAMATO said...

sebenarnya hanya perlu 2 - 3 perkataan je nak betulkan yang senget tu

9:26 PM  
Anonymous ::: ReActivate ::: said...

::: [hehehe]kelakar.. bro tak join
::: ker bio-aura tuh? iklan kat tv
::: pon kelakar walopon takde niat
::: pon buat iklan komedi.. part
::: last iklan tuh kelakar..
::: aminnnn!!!

~ reactivate

4:03 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Syukur. Alhamdulillah...............

3:11 PM  
Blogger ~ yus ~ said...

:D

12:05 PM  
Blogger maklang said...

selamat hari jadi Puan Fara...

he.he...

10:25 AM  
Blogger Life Learner said...

Bio aura...?haiyoooo..itu semua tipu la...jgn sampai terkena bro..huhu

3:06 AM  

Post a Comment

<< Home