Wednesday, January 04, 2006

Pemandangan Seorang Abah

Takde apa nak cerita harini. Ni adalah pemandangan harian yang saya nampak dari waktu nak pergi sekolah. Biasa sebelum pi, Faiq mesti meluru kat pintu nak bye-bye abah dia... Adik pun sama tapi dia terhenti kat tepi mak dia dekat 'hallway' saja. Dia pun teringin nak tau apa tengah jadi... Apa pasal abang tiba-tiba lari kat pintu ??? Cepat betul budak2 ni membesar...

Kissing the right hand of 'The God Father'


Saying 'tata abah!!!' and a flying kiss to 'The God Father'


Jalan utama depan rumah (Kawasan Sumiyoshi)

Lepas kawasan Sumiyoshi anda mesti jumpa satu jalan simpang 4. Untuk sampai ke universiti, ambil jalan Barat...


Timur

Barat

Utara

Selatan


Dalam perjalanan pi sekolah, nilah benda-benda biasa nampak... Musim sejuk ni buah oren kat halaman rumah orang lebat berbuah. Kita kat Malaysia tanam mangga... Kat sini terbalik dengan Malaysia, oren mahal magga murah...

Ada jugak yang hobi bela 'bonzai'. Bonzai kat rumah orang ni dibuat dari pokok jenis pine...










Macam kat Malaysia ataupun mana-mana kat dunia ni, tetap ada orang senang dan orang susah...
Rumah orang senang...

Rumah orang susah...












Dah dekat universiti (pandangan dari basikal)


Daun habis gugur...

Kadang2 buat kerja kepala melayang... Ingat kat keluarga kat rumah...







0 Comments:

Post a Comment

<< Home